Mieheni tuli luokseni innokkaan iloisena kantaen kädessään mainosta. 

- tässä on täydellinen apu meidän öiseen ongelmaan! Mene heti tänään apteekkiin ostamaan tätä.

Mainos lupasi hiljaisia öitä ja varmaa apua kuorsaukseen. Kieltämättä kuorsaaminen on meillä iso ongelma. Illalla heti nukahdettuaan, alkaa mieheni  korista, pihistä ja puhista äänekkäästi tasaiseen tahtiin. Olen itse siinä vaiheessa niin väsynyt, että en juurikaan jää hänen kuorsaustaan kuuntelemaan, vaan nukahdan makoisaan uneen. Miehelläni onkin sitten vaikeampaa. Minä aloitan kuorsaamisen yleensä pikkutunneilla. Siinä vaiheessa mieheni on jo pahimman väsymyksensä nukkunut.  Hän heräilee kuorsaukseni takia tämän tästä tökkimään minua kylkeen. Tosin minua ei tökkimällä hilaiseksi saa. Kuorsauspalkeeni ovat niin treenatut ja timmissä kunnossa, että meteli alkaa heti kohta uudestaan ja entistä kovempana.

Suhtaudun hyvin epäilevästi näihin ihmelääkkeisiin, mutta päätin kuitenkin kokeilla tätä. Apteekissa farmaseutti esitteli minulle tuotteen perusteellisesti ja havainnollisti sen ottamisen hyvin konkreetein elein. Minulla oli niin vahva ennakkomielikuva nenään laitettavasta suihkeesta, että en edes ilmettä väräyttäny,t kun farmaseutti neuvoi suihkauttamisen jälkeen nielaisemaan. Mietin vain, että siinä täytyy olla juuri se aineen teho ja juju, kun aine laitetaan nenän kautta nieluun. Lopuksi farmaseutti kertoi, että tuote on niin hyvä, että valmistaja on valmis antamaan rahat takaisin ellei kuorsaus hiljene. Kiinnostukseni heräsi entisestään.

Illalla sitten otimme tuotteen käyttöön. Onneksi mieheni otti tuotetta ensin. Minä tajusin nimittäin vasta siinä vaiheessa, että tuotetta ei suihkauteta nenään vaan suoraan suuhun. Olisi voinut olla hieman vaikeaa tunkea muotovaahdon kaltaista ainetta nenän kautta nieluun. Yksi painallus ja nielaisu. Sen jälkeen vielä yksi painallus ja vaahto jätetään suuhun. Aine maistui aivan hammastahnalta ja tuntui öljyiseltä. Nyt on palkeet öljytty ja unta kaaliin. Aamulla mieheni kertoi, että kuorsaukseni oli ollut huomattavasti äänettömämpää. Minä en kuullut häneltä pihaustakaan. Aine tuntuisi siis todella toimvan! Eri asia on sitten se, haluanko nukkua joka yö muotovaahdot suussa.